Prace dla biologa - spis misji
Każdą misję dostajemy u BIOLOGA, przedmioty potrzebne do misji możemy wydropić samodzielnie, albo kupić od innych graczy. Kamienie, których potrzebuje biolog przed zakończeniem każdej z misji dropią dosyć kapryśnie, mogą wylecieć z pierwszej grupki mobów, albo przez kilka dni intensywnego expienia nie pojawić się wcale... trzeba dużo cierpliwości.
Misja na 30 level:
Biolog potrzebuje do badań 10 zębów orka, przynosimy mu po jednym co 24h (w ekwipunku powinien znajdować się tylko jeden ząb, jeśli będzie ich więcej biolog weźmie wszystkie i potraktuje jako jeden)
Istnieje możliwość że ząb nie zostanie przyjęty
Zęby wypadają z wszystkich Czarnych Orków (Dolina Smoków, do której prowadzi Teleport na górze pierwszej wioski): Przedmiot do misji - ząb orka (zęby orka+ nie są przyjmowane) :
Po zbadaniu 10 zębów biolog da nam za zadanie odszukać kamień duszy Jinnungyi, który możemy dropnąć z każdego rodzaju orków.
Nagroda: +10 do szybkości poruszania się (bonus stały) oraz pierścień doświadczenia
Misja na 40 level:
Biolog potrzebuje do badań 15 ksiąg klątw, przynosimy mu po jednej co 24h
Istnieje możliwość że księga nie zostanie przyjęta
Księgi wypadają z Ezot. Przyzywaczy oraz Ezot. Dręczycieli :
Przedmiot do misji - księga klątw (księgi klątw+ nie są przyjmowane) :
Po zbadaniu 15 ksiąg biolog da nam za zadanie odszukać Świątynny Kamień Duszy, który możemy dropnąć z każdego rodzaju ezoteryków.
Nagroda: +5 do szybkości ataku (bonus stały) i ebonitowa szkatulka
Misja na 50 level:
Biolog potrzebuje do badań 15 pamiątek po demonie, przynosimy mu po jednej co 24h
Istnieje możliwość że pamiątka nie zostanie przyjęta
Pamiątki wypadają z demonów na 1 i 2 piętrze wieży demonów : Przedmiot do misji - pamiątka po demonie (pamiątki po demonie+ nie są przyjmowane):
Po zbadaniu 15 pamiątek biolog da nam za zadanie odszukać Kamien Duszy Sagyi, którego możemy dropnąć z każdego rodzaju demonów:
Nagroda: +60 Obrony (bonus stały) i ebonitowa szkatułka
Misja na 60 level:
Biolog potrzebuje do badań 20 matowych lodów, przynosimy mu po jednym co 24h
Istnieje możliwość że lód nie zostanie przyjęty
Lody wypadają z Lodowych Golemów :
Przedmiot do misji - matowy lód (matowe lody+ nie są przyjmowane):
Po zbadaniu 20 lodów biolog da nam za zadanie odszukać Kamien Duszy Aurtumryu , którego możemy dropnąć ze wszystkich lodowych potworów :
Nagroda: +50 do ataku (bonus stały) i zielona szkatułka
Misja na 70 level:
Biolog potrzebuje do badań 25 Konarów Zelkova, przynosimy mu po jednym co 24h
Istnieje możliwość że konar nie zostanie przyjęty
Konary wypadają z Ducha Pniaka i Czerw. Ducha Pniaka (tylko jeśli przyjąłeś misje) : Przedmiot do misji - Konar Zelkova:
Po zbadaniu 25 Konarów biolog da nam za zadanie odszukać Kamień Duszy Giymok, który możemy dropnąć ze wszystkich mobów w czerw. lesie :
UWAGA: ks misji expert z misjami w lesie mogą nie działać (misje między sobą kolidują i nie zalicza zabitych mobów)!
Nagroda: +11 do szybkości poruszania, 10% odporności na pół ludzi = wszystkie klasy postaci (oba bonusy stałe), oraz zielona szkatułka z której najczęściej wypada wzmocnienie przedmiotu METIN2PLAYER (19:18) 31 To już rekordy ;-)
Zapomniałem hasła do magazynu lub konta - co robić?
Aby odzyskać hasło do konta lub magazynu, wystarczy mieć dostęp do e-maila na którym konto jest zarejestrowane. Leczy gdy nie mamy dostępu do e-maila, to niestety nie odzyskamy hasła.
Krok 1 Wchodzimy na www.metin2.pl. Kilkamy na Zapomniałeś hasła?
Krok 2 Wyświetla nam się okno :
Jeżeli chcemy hasło do konta wciskamy przycisk "Prośba o nowe hasło". A jeżeli chcemy hasło do magazynu to klikamy na "Prośba o hasło do magazynu".
Co jakiś czas sprawdzamy czy hasła już są na naszym e-mailu. METIN2PLAYER (19:15) 10 To już rekordy ;-)
18 marca 2009 Zielarstwo wg starego mistrza mieszania ziół
Kwiaty bzu, brzoskwini i róże alpejskie to nie tylko drobne podarki dla wybranek serca, to również potężna broń i niewidzialna tarcza, które nic nie ważą, a ich działanie jest mocno odczuwalne. Trzeba tylko wiedzieć jak sporządzić z nich mikstury, dzięki którym walka z potworami i innymi graczami stanie się łatwiejsza. Oczywiście prócz wyżej wymienionych kwiatów są jeszcze inne roślinki, z których można warzyć psychoaktywne mikstury - wymienię je teraz wszystkie.
Pokrzywa Korzeń Gango Kwiat Bzu Kwiat Brzoskwini Kwiat Kaki Grzyb Tue Morwa Róża Alpejska
Pierwsze 6 składników dropi praktycznie ze wszystkich mobów, po Morwę trzeba się pofatygować do Wieży Demonów, a Róża Alpejska wypada z potworów na których expi się na wyższych lvl m.in. w lesie, czy lochu pająków (szczególnie często w v2 - drugi poziom lochu). Także każdy kto zbiera to co mu z potworków leci powinien mieć spory zapas tych roślinek. A, że w metinie praktycznie każdy przedmiot ma jakieś zastosowanie to i z ziołami musi być podobnie, przejdźmy zatem do warzenia mikstur.
Mamy dostęp do 3 zielarzy, pierwszy oferujący podstawowe mikstury znajduje się w m1, nazywa się Beak-Go stacjonuje kilka kroków od Pana Soon i oferuje nam możliwość tworzenia mikstur już po osiągnięciu 15lvl. Kolejni mają już wyższe wymagania co do naszego poziomu zaawansowania, ale fachu zielarstwa i tworzenia zaawansowanych mikstur nie uczy się przecież byle nowicjusza. Żaden z nich za swoje usługi nie bierze ani jednego yang, więc warto się tematem zainteresować. Każdy zielarz jest obsługiwany w ten sam sposób, trzeba w rozmowie z nim wybrać opcję Zielarstwo, pojawi się okno, w którym trzeba umieścić wymagane roślinki i kliknąć przycisk odpowiedzialny za stworzenie mikstury (stworzona mikstura automatycznie ląduje w naszym ekwipunku).
Beak-Go:
Sok z korzenia Gango wymagany składnik: 1szt. korzenia Gango ilość wytworzonych mikstur: 100szt. moc mikstury: +50PŻ czas trwania efektu: efekt natychmiastowy wymagany poziom: 28
Sok z kwiatu Kaki wymagany składnik: 1szt. kwiatu Kaki ilość wytworzonych mikstur: 100szt. moc mikstury: +50PE czas trwania efektu: efekt natychmiastowy wymagany poziom: 24
Sok z kwiatu Brzoskwini wymagany składnik: 1szt. kwiatu Brzoskwini ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +15 szybkości ruchu czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 16
Sok z Pokrzywy wymagany składnik: 1szt. Pokrzywy ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +5 siły czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 20
Po osiągnięciu 30lvl mamy możliwość skorzystania z usług muzyka, który oprócz poezji i muzyki interesuje się również zielarstwem, ma wiedzę sporo większą od Beak-Go, także nie dość, że możemy stworzyć u niego podstawowe mikstury, to jeszcze mamy dostęp do kilku innych przydatnych wód. Muzyk pilnuje areny, znaleźć go można tuż przy wjeździe do drugiego miasta.
Yu-Hwan:
Woda Young wymagane składniki: 100szt. soku z korzenia Gango + 1 grzyb tue ilość wytworzonych mikstur: 100szt. moc mikstur: +100PŻ czas trwania efektu: efekt natychmiastowy wymagany poziom: 44
Woda Bo wymagane składniki: 100szt. soku z kwiatu Kaki + 1 grzyb tue ilość wytworzonych mikstur: 100szt. moc mikstur: +100PE czas trwania efektu: efekt natychmiastowy wymagany poziom: 40
Woda Sim wymagane składniki: sok z kwiatu brzoskwini + kwiat bzu ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +10% odporności na ataki fizyczne czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 32
Woda Dok wymagane składniki: sok z pokrzywy + kwiat bzu ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +10% szansy na krytyczne uderzenie czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 36
Z chwilą osiągnięcia 45 lvl nasze umiejętności zielarskie doceni mistrz zielarstwa i będziemy mogli wraz z nim tworzyć najbardziej zaawansowane i dlatego najbardziej przydatne mikstury. Oczywiście wszystkie mikstury i wody, które robiliśmy wcześniej u Beak-Go i Yu-Hwan możemy zrobić również u Hu-Ahn-So. Znaleźć go można niedaleko od stajennego w drugiej wiosce.
Hu-Ahn-So:
Woda Hwal wymagane składniki: 100szt. wody Young + Morwa ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +3 do szybkości ataku czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 52
Woda Mong wymagane składniki: 100szt wód Bo + Morwa ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +10% odporności na Magię czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 50
Woda Zin wymagane składniki: Woda Sim + Róża Alpejska ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +50 ataku czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 46
Woda SamBo wymagane składniki: Woda Dok + Róża Alpejska ilość wytworzonych mikstur: 1szt. moc mikstury: +70 obrony czas trwania efektu: 3min. wymagany poziom: 48 METIN2PLAYER (21:09) 6 To już rekordy ;-)
Słowniczek :D
Lokacje
BO - Black Orc, czarne orki Bo (druga litera mała ) - bossik z 2giej wioski czerwone drewno / drewno - czerwony las / las Dt - wieża demonów dzikusy - potwory z drugiego miasta lodowa, suh han - góra suh han (tp pierwsze miasto) m1 - pierwsze miasto m2 - drugie miasto m3 - trzecie miasto, są tam przeklęte potwory i obszary gildyjne piekło, ognista ziemia - doyum paper v1 - pierwszy poziom lochu pająków v2 - drugi poziom lochu pająków
Bronie
12D, duszki - miecz dwunastu duchów, broń dwuręczna dla wojowników od 50 lvl'a 3ząb - trójząb, broń dla wojownika od 32 lvl'a Antyk - Antyczny Dzwon, broń dla szamanów od 30 lvl'a Barba - Miecz Barbarzyńcy, broń jednoręczna dla wojownika, ninjy, sury od 40 lvl'a Fms - Miecz Pełni Księżyca, broń dla sury, ninjy, wojownika od 30 lvl'a Halka - halabarda, broń dla wojownika od 36 lvl'a Hms - Półksiężycowy Miecz, broń dla wojownika, ninjy, sury od 60 lvl'a Jelonek - Łuk z Rogu Jelenia, broń dla ninjy od 30 lvl'a Kozik, Kozy - Kozik Czarnego Liścia broń dla ninjy od 30 lvl'a Lat. Mag.- miecz latającego maga bran dla wojownika, ninjy, sury od 55 lvl'a Magneto / Magentyk - magnetyczne ostrze, broń dwuręczna dla wojownika od 65 lvl'a Nimfa - Miecz Nimfy, broń jednoręczna dla wojownika, ninjy, sury od 65 lvl'a Parta - partyzana, broń dwuręczna dla wojowników od 65 lv'a. Rib - Ostrze z Czerwonej Stali, broń dla wojowników od 30 lvla'a Szpon - miecz szponu ducha, broń jednoręczna dla sury od 65 lvl'a Wiosło / Gitara / Łopata - broń dla wojownika od 55 lvl'a Wjw/Jesion - Wachlarz Jesiennego Wiatru, broń dla szamanów od 30 lvl'a Żądło - Miecz Żądło, broń jednoreczna dla wojownika, ninjy, sury od 70 lvl'a (ma wbudowany bon PŻ)
Zbroje
Baronka - Szata Baronów - szata dla szamana od 61 lvl'a Boga - Zbroja Boga Smoków - dla wojownika od 61 lvl'a Kocia - Szata Pomarańczowego Kota - szata dla szamana od 54 lvl'a Łuska - Zbroja Płytowa z Łusek - zbroja dla wojownika od 48 lvl'a Smocza - Smocza Zbroja Płytowa - zbroja dla wojownika od 42 lvl'a Stal - Zbroja z Czarnej Stali - dla wojownika od 66-70 lvl'a (wraz ze zwieksznieam się + zbroi, zmienia się wymagany lvl)
Potwory
1000nik, tysięcznik, 1000woj - tysięczny wojownik Demce - demony Moby - potwory Ripper - Umarły Rozpruwacz - boss na 9. piętrze wieży demonów szpony - pająki w v1 / v2 Zarażone - potwory z góry Suh-han
Zwroty
<szept> - prośba o kontakt, zaszeptanie Btw - ang. by the way - przy okazji buy - kupię Cya - ang. see you - do zobaczenia Gz - ang. gratz - gratuluję, nieźle Help - z ang. pomocy - pomóż jj - już jestem Lol - ang. lots of laugh - Kupa śmiechu nmzc - nie ma za co Np - ang . no problem - nie ma problemu Rew / Rev - rewanż sell - sprzedam Thx - ang. thanks - dziękuję won - odejdź, idź stąd z/w - zaraz wracam
Inne
1h - broń jednoręczna 2h - broń dwuręczna 3stronne - trzystronne cięcie - skill wojownika body abs przez PŻ/PE - abs przez PŻ dostępny w zbroi i bransolecie, a przez PE w zbroi, bransolecie i naszyjniku, działa on tak ze jeśli mamy np. 10% absorbcji przez PŻ/PE to gdy uderzymy za 1000 to zostanie nam dodane 100 PŻ/PE absy - odporność na magię/klasę postaci/rodzaj broni - odporność na na magię jest w zbrojach, klasę w tarczach na 61 lvl, na daną broń w butach/zbrojach afk - away from keyboard - daleko/z dala od klawiatury AoE - Area of Effect - obszar działania, skill obszarowy Auto - bicie na auto ataku Ban - blokada konta, wykluczenie z oferty gry berek - berserk, skill wojownika body błogo - błogosławieństwo - skill szamana smoka boj / bojowiec - koń opancerzony - można z niego atakować bransa, brazna - bransoleta buff - większość klas ma swoje buffy np. Szamanka : zwiększanie czarem szansy na krytyczne uderzenie, odporności na ataki fizycznej, szybkości czarów i poruszania się, szansy na odbicie ciosu Cw - cena wywoławcza Czerwoni, Redy, Kacapy - gracze z Shinsoo ded, dead - śmierć, ktoś został zabity def - obrona depo - magazyn (dozorca) drop, loot - wypadanie przedmiotów ebonitki - ebonitowe kolczyki kolczyki od 33 lvl'a event - wydarzenie, konkurs exp / expienie - doświadczenie / zdobywanie doświadczenia Fb - fishing bot (używanie jest nielegalne) Fenek, Fenix - serwer Fenix GF - GameForge hp - peżety, pkt życia IS - item shop item - przedmiot k - tysiąc yang, albo Ok/potwierdzenie k.k. - kawałek klejnotu Kd - kamień duszy kk - milion yang kolce - kolczyki krytyk - cios krytyczny, podwaja obrażenia ks, km - księga (poli,misji) ksucie, ks - bicie potworów które już ktoś bije Kt - Kup Teraz Ku - księga umiejętności lurować - ściągać potwory do grupy bijących militar - koń wojskowy - można używać skilli konnych Monek - serwer Monastyr mp - mana, pkt energii newbie - osoba nowa, nie znająca zasad gry Niebiescy, Smerfy - gracze z Jinno noob - osoba nie znająca zasady gry, która przez to utrudnia grę innym npc - osoba którą steruje komputer (np. Kowal, Handlarze) OZ - Opaska Zapomnienia PE - punkty energii pociarz - osoba używająca mikstur w PvP poli - polimorfia (zamiana w potwra) Potki, Poty - mikstury ProNoob - gracz z wysokim lvl, który uprzykrza grę przeszywka - przeszywające uderzenie, omija obronę przeciwnika przetop - przetopiona ruda Pt - grupa pvb - player vs boss pvm - player vs moob pvp, solo, duel - walka między graczami , gracz kontra gracz PŻ - punkty życia resp, respienie sie - odradzanie sie potwrów Sh/Mh - speed/multi hack (używanie jest nielegalne) skill - umiejętność slot - miejsce miejsce na kamień dusz w broni i zbroi, przetop w biżuterii SM - smocze monety Sp - ang. skill point - punkty umiejętności speed - prędkość (ataku, poruszania się) spot - miejsce respa potworów i miejsca gdzie expią gracze ss - ang. screenshot - zrzut ekranu (robimy go przyciskiem PrintScSysRq ) Staty - punkty statusu postaci, witalność, siła, inteligencja, zręczność sur - sura Tarcza NNO/NNS - tarcza z niewrażliwością na omdlenie/spowolnienie thief - złodziej trade - handel wir, wirek - wir miecza, skill wojownika body wit / int / sił / zrę - witalność, inteligencja, siła, zręczność - staty postaci woj - wojownik złom - drop sprzedawany u handlarzy Zwój bodzia, bodzio, bogdan - zwój błogosławieństwa Żal - wyraz wyrażający pogardę wobec drugiego gracza Żółci, Żółtki - gracze z Chunjo
|